Terugbetalingsregeling
Als je een item hebt ontvangen dat beschadigd of defect is, zullen we het artikel graag zonder extra kosten voor je vervangen. Neem binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling contact met ons op.
We kunnen je alleen vervangingen aanbieden zonder extra kosten als het onder de onderstaande criteria valt:
Artikelen zijn defect - beschadigd / kapot of vervuild bij aankomst. Pakketten die tijdens het transport verloren zijn gegaan.
Opmerking: Huis en tuin deals kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eigen verloren pakketjes of verkeerd ingevulde adresgegevens. Zorg ervoor dat alle informatie die je hebt verstrekt klopt voordat je een bestelling indient om verlies of andere ongelukken te voorkomen.
Internationale klanten moeten een telefoonnummer opgeven.
Terug naar zenderpakketten
Huis en tuin deals kan niet aansprakelijk worden gesteld voor pakketten die terugkeren naar de afzender. Klanten worden geadviseerd de juiste adressen zorgvuldig in te voeren.
Zodra het artikel in het magazijn is ontvangen, kunnen we het opnieuw inpakken, opnieuw etiketteren en opnieuw verzenden, maar je moet begrijpen dat dit extra kosten met zich meebrengt. Verwerking en verzendkosten zijn meestal de helft van het totaal van de bestelling... Dus wees voorzichtig met de informatie die je verstrekt.
Als je denkt dat je een verkeerd adres hebt ingevoerd, moet je onmiddellijk contact met ons opnemen om de fout te corrigeren.
Annuleringsbeleid
Kan ik mijn bestelling (en) annuleren? Ja. Annuleringen moeten binnen 24 uur na de bestelling worden aangegeven. Stuur ons binnen 24 uur een e-mail en laat ons weten waarom je een bestelling wilt annuleren.
We accepteren geen annulering van bestellingen buiten het 24-uursvenster en / of vanwege de standaard verzendreden.
Houd er rekening mee dat onze standaard verzending wordt vermeld in de beschrijving van elk product. Daarom moeten alle klanten hiervan op de hoogte zijn voordat ze een bestelling sluiten.
Alle terugbetalingen worden verwerkt binnen 24-48 uur voordat het geld op de bankrekening van de klant wordt weergegeven.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant. Stuur ons een e-mail met je bezorgdheid en voeg binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling een foto toe van de maat (en) met de maataanduiding en de originele verpakking, een vervanging of terugbetaling.
Opmerking: ons team zal de foto ('s) inspecteren / verifiëren voordat we een vervanger uitgeven. Huis en tuin deals behoudt zich het recht voor om vervanging en terugbetaling te weigeren als deze niet aan de bovenstaande criteria voldoet.
Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing).
Als je nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleert je nogmaals je bankrekening en of neem contact op met je creditcardmaatschappij of bank. Het kan enige tijd duren voordat een teruggave officieel is geplaatst.
Als je al dit allemaal hebt gedaan en je restitutie nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons.
We kunnen je alleen vervangingen aanbieden zonder extra kosten als het onder de onderstaande criteria valt:
Artikelen zijn defect - beschadigd / kapot of vervuild bij aankomst. Pakketten die tijdens het transport verloren zijn gegaan.
Opmerking: Huis en tuin deals kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eigen verloren pakketjes of verkeerd ingevulde adresgegevens. Zorg ervoor dat alle informatie die je hebt verstrekt klopt voordat je een bestelling indient om verlies of andere ongelukken te voorkomen.
Internationale klanten moeten een telefoonnummer opgeven.
Terug naar zenderpakketten
Huis en tuin deals kan niet aansprakelijk worden gesteld voor pakketten die terugkeren naar de afzender. Klanten worden geadviseerd de juiste adressen zorgvuldig in te voeren.
Zodra het artikel in het magazijn is ontvangen, kunnen we het opnieuw inpakken, opnieuw etiketteren en opnieuw verzenden, maar je moet begrijpen dat dit extra kosten met zich meebrengt. Verwerking en verzendkosten zijn meestal de helft van het totaal van de bestelling... Dus wees voorzichtig met de informatie die je verstrekt.
Als je denkt dat je een verkeerd adres hebt ingevoerd, moet je onmiddellijk contact met ons opnemen om de fout te corrigeren.
Annuleringsbeleid
Kan ik mijn bestelling (en) annuleren? Ja. Annuleringen moeten binnen 24 uur na de bestelling worden aangegeven. Stuur ons binnen 24 uur een e-mail en laat ons weten waarom je een bestelling wilt annuleren.
We accepteren geen annulering van bestellingen buiten het 24-uursvenster en / of vanwege de standaard verzendreden.
Houd er rekening mee dat onze standaard verzending wordt vermeld in de beschrijving van elk product. Daarom moeten alle klanten hiervan op de hoogte zijn voordat ze een bestelling sluiten.
Alle terugbetalingen worden verwerkt binnen 24-48 uur voordat het geld op de bankrekening van de klant wordt weergegeven.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant. Stuur ons een e-mail met je bezorgdheid en voeg binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling een foto toe van de maat (en) met de maataanduiding en de originele verpakking, een vervanging of terugbetaling.
Opmerking: ons team zal de foto ('s) inspecteren / verifiëren voordat we een vervanger uitgeven. Huis en tuin deals behoudt zich het recht voor om vervanging en terugbetaling te weigeren als deze niet aan de bovenstaande criteria voldoet.
Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing).
Als je nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleert je nogmaals je bankrekening en of neem contact op met je creditcardmaatschappij of bank. Het kan enige tijd duren voordat een teruggave officieel is geplaatst.
Als je al dit allemaal hebt gedaan en je restitutie nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons.