EUR
  • INR
  • GBP
  • CAD
  • USD
  • AUD
  • EUR
  • JPY

Alleen vandaag! Gratis verzending

FAQ

Q: Hoelang duurt het voordat een bestelling arriveert?
A: Eenmaal verzonden, zal jouw bestelling vanaf 7 tot 15 werkdagen aankomen, afhankelijk van hoe snel de douaneafhandeling en verzending plaatsvindt. Dit is exclusief de verwerkingstijd bij de leverancier van ongeveer 1 - 5 werkdagen. Vertragingen kunnen optreden, maar komen niet zo vaak voor. Het hangt af van het product dat je hebt besteld.

Q: Waar komen de producten die jullie aanbieden vandaan?
A: De producten die we aanbieden op onze webshop zijn veelal afkomstig vanuit Azië maar komen ook vaak uit Amerika en Europa. 

Q: Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
A: Je kunt een bestelling volgen met de track & trace code die je hebt ontvangen via de mail. Gelieve 72 uur na verzending zal de trackingcode in het systeem verschijnen.

Q: Verzenden jullie internationaal?
A: Ja wij bieden wereldwijde verzending aan, echter zitten veel van onze klanten in Nederland en België. Vaak dekken wij de kosten in deze landen voor de verzending. De producten reizen dan dus gratis naar je bestemming!

Q: Ik heb meerdere artikelen besteld, waarom kwam mijn bestelling niet in één pakket?
A: De voorraad is verdeeld over meerdere opslagplaatsen om de snelste verzendtijd te bieden. Dit betekent dat bestellingen met meerdere items mogelijk afzonderlijk worden verzonden. Even geduld, je producten zijn onderweg.

Q: Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
A: Aangezien wij direct de bestelling plaatsen bij de leverancier is wijzigen of annuleren helaas niet mogelijk. Na ontvangst kun je de bestelling uiteraard wel retourneren en eventueel een nieuwe bestelling plaatsen.

Q: Hoe kan ik mijn product retourneren?
A: Bekijk onze pagina retourneren voor meer informatie.

Q: Mijn product is defect, wat nu?
A: Als je een product hebt ontvangen dat defect is, zullen we het artikel graag zonder extra kosten voor je vervangen. Neem binnen 48 uur na ontvangst van een bestelling contact met ons op.

Q: Hoe betaal ik mijn bestelling? Is het veilig?
A: Je comfort, veiligheid en vertrouwen zijn onze grootste zorg. We gebruiken Secure Socket Layer (SSL) -coderingstechnologie om je gegevens online te beschermen. Je kunt betalen met een bankpas of creditcard of je PayPal-rekening en IDEAL en nog veel meer. We gebruiken https://www.mollie.com als betaalprovider. Dit zijn wereldwijde bekende bedrijven voor betalingsdiensten met externe partijen. Al je creditcardgegevens worden veilig verwerkt en met SSL gecodeerd. De website van PayPal is beveiligd en gecodeerd en biedt een aankoopbescherming voor in aanmerking komende artikelen.

Q: Mijn vraag wordt hierboven niet beantwoord, wat moet ik doen?
A: We helpen je graag! Email ons op info@huisentuindeals.nl

Loading...
Inpakbaar koffersysteem 'Superior'

Iemand kocht

Inpakbaar koffersysteem 'Superior'

10 Minuten geleden

Van Texel